Advanced Search

Home Rejestracja FAQ Grupy  

Forum Stara CZYTELNIA cd> blog.seksuologia.com Strona Główna Wenus. Ginekologia. Problem z seksem oralnym.
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

21.09.2006 20:15:32
Autor Wiadomość
zabisko_wiesz

Temat postu: Problem z seksem oralnym. Odpowiedz z cytatem

Jestem młodą studentką- mam 20 lat. Współżyje od 4 lat. Wszystko zaczęło się z miłością i od seksu "normalnego". Czas na seks oralny przyszedł później, ale nie dawał mi żadnej satysfakcji. Trwał bardzo krótko i zawsze był przerywany przeze mnie - dawałam mojemu mężczyźnie do zrozumienia, że chcę po prostu poczuć go w sobie, choć tak na prawde bardzo krępowała mnie miłość francuska ( nie czułam żadnej przyjemności a tylko dyskomfort ) - choć jeszcze nie na tyle by nie pozwolić się mu zbliżyć do mojej łechtaczki. Teraz jest zupełnie inaczej. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym czerpać z seksu oralnego jakąkolwiek przyjemność - odrzuca mnie na samą myśl. Zdaje sobie sprawę z tego, że jest to bardzo przyjemne (tak czytałam :/) i nie wyobrażam sobie życia intymnego w przyszłości bez tej formy seksu. Ale teraz po prostu się tym brzydzę! (sama lubię dawać przyjemność oralną mężczyźnie).

Co jest ze mną nie tak i co mogę zrobić by zwyciężyć z własnym skrępowaniem i obrzydzeniem? Dodam ze PRÓBY tej formy nie wchodzą w grę póki nie poradzę sobie z psychiką bo po prostu nie moge dopuścić faceta - nawet jak zniża się na wysokość mojego brzucha to cała się spinam z myślą czy nie będzie chciał zejść niżej. POMOCY ! :(

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
      Back To Top  

NASZE GABINETY:
Katowice - Kraków - £ód¼- Poznañ WCS - Szczecin - Warszawa - Warszawa - Wroc³aw

25.09.2006 20:54:32
Autor Wiadomość
gloria

Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trudna sprawa.