|
|
21.09.2006 20:15:32 |
|
Autor |
Wiadomość |
zabisko_wiesz
|
Temat postu: Problem z seksem oralnym. |
|
|
Jestem młodą studentką- mam 20 lat. Współżyje od 4 lat. Wszystko zaczęło się z miłością i od seksu "normalnego". Czas na seks oralny przyszedł później, ale nie dawał mi żadnej satysfakcji. Trwał bardzo krótko i zawsze był przerywany przeze mnie - dawałam mojemu mężczyźnie do zrozumienia, że chcę po prostu poczuć go w sobie, choć tak na prawde bardzo krępowała mnie miłość francuska ( nie czułam żadnej przyjemności a tylko dyskomfort ) - choć jeszcze nie na tyle by nie pozwolić się mu zbliżyć do mojej łechtaczki. Teraz jest zupełnie inaczej. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym czerpać z seksu oralnego jakąkolwiek przyjemność - odrzuca mnie na samą myśl. Zdaje sobie sprawę z tego, że jest to bardzo przyjemne (tak czytałam :/) i nie wyobrażam sobie życia intymnego w przyszłości bez tej formy seksu. Ale teraz po prostu się tym brzydzę! (sama lubię dawać przyjemność oralną mężczyźnie).
Co jest ze mną nie tak i co mogę zrobić by zwyciężyć z własnym skrępowaniem i obrzydzeniem? Dodam ze PRÓBY tej formy nie wchodzą w grę póki nie poradzę sobie z psychiką bo po prostu nie moge dopuścić faceta - nawet jak zniża się na wysokość mojego brzucha to cała się spinam z myślą czy nie będzie chciał zejść niżej. POMOCY ! :( |
|
|
|
|
|
|
25.09.2006 20:54:32 |
|
Autor |
Wiadomość |
gloria
Dołączył: 19 Lut 2006 Posty: 332 Skąd: Seksuologia Gdynia Gdañsk Sopoty
|
Temat postu: |
|
|
Trudna sprawa.
Za bardzo nie wiem co ci odpisać. Nie da się ukryć, że masz blokadę, tylko pytanie dlaczego? Coś (ktoś?)musiało to spowodować. Sądze, że traktujesz tę część ciała jako służącą do siusiania i rodzenia dzieci a nie jako element rozkoszy. Może ma to zwiazek z przekonaniami ale nic o tym nie piszesz więc wnioskuję, że nie. To fakt, że musisz to wykorzenić z psychiki-tylko jak?